duminică, 25 ianuarie 2009

asa e?!

M-am schimbat.

Asta mi-a reprosat,el:|, si asa e. In incercarea de construire a caracterului meu,am esuat.

Dar nu am de gand sa ma dau batuta,ma iubesti si asta conteaza.

"daca maine iesim,si te superi,sa zicem ca se intampla ceva si te superi; pleci acasa.Dupa ce te calmezi imi dai mesaj.Nu iti raspund.Ma suni.Nu iti raspund.In final dupa cateva ore iti raspunde cineva.Tu crezand ca sunt eu incepi sa zici: ''ahaa acum raspunzi.." etc etc,si in final iti spune: "nu e Alex..";tu o sa crezi ca nu am avut chef de tine si am pus pe cineva sa iti raspunda,dar el continua sa iti zica..: " vin'o la cetate,Alex e in coma.."; tu nu o sa crezi,dar in final cand vezi cat insista iti dai seama ca asa e. O sa vi la spital, sa zicem ca eu nu supravietuiesc, si mor..."

Niciun comentariu: