vineri, 15 octombrie 2010

Demachiere


Tot spun ca ma apuc sa scriu si eu despre produsele testate de mine si nu o fac.M-am gandit sa-mi fac alt blog,dar nu ma indur sa-l las pe asta.

Sper ca parerile mele vor fi de folos cuiva asa cum imi sunt si mie ale celor pe care le urmaresc, si sa incepem :d

Produsul pe care il folosesc zi de zi si sunt foarte multumita de el este demachiantul Soft Foam Cleanser de la Yves Rocher.

Dupa experiente neplacute cu demachiantele de la Avon & so on, asta pot spune ca e o minune.

Si acum sa incep cum am invatat de la voi:

Ce promite: "Un nou gest delicat pt demachiere! Aceasta spuma demachianta, fondanta, curata tenul cu delicatete oferindu-i stralucire si catifelare. Tenul dvs este pregatt sa primeasca ingrijirea cu crema zilnica"

Dupa cum spune, e sub forma de spuma, si curata foarte bine.Nu ustura ochi, nu ii irita. E perfect din toate punctele de vedere.

Presupun ca nu mai are rost sa va spun ca o sa il cumpar mereu, ca v-ati dat seama.

Va pup!

Niciun comentariu: