vineri, 14 ianuarie 2011

creion dermatograf avon ( glimmerstick diamonds)


Mi-am cumparat acum ceva timp din curiozitate un creion dermatograf de la avon.L-am luat din curiozitate, pentru ca imi mai achizitionasem un dermatograf negru care nu era bun de nimic.Varinata asta are si sclipici ceea ce m-a facut sa-l cumpar :d.Primul a fost mov ( nu le mai tin minte denumirile ) si mi-a placut enorm.Se intindea bine, rezista eroic toata ziua, ce sa mai..era perfect.La prietena mea am vazut varianta albastra.Mi-a placut si aia si am achizitionat-o pe cea albastra si varianta verde.Cel albastru a fost la fel de bun ca cel mov, doar ca cel verde, nu era verde:)) m-am uitat si l-am invartit pe toate partile.Initial am crezut ca nu e cel cu sclipici pe care il vroiam, dar scria pe el "glimmerstick diamonds", l-am testat pe mana, nimic:))

Azi cand l-am utilizat si pe pleoape am observat un sclipici subtil, dar verdele tot nu e verde, e un verde foarte foooarte inchis, spre negru chiar.Macar de avea sclipici...Este cel din mijloc din poza, cred ca se vede culoarea.Ultimele 2 le-am achizitionat la promotie de 7,5 lei unul.Pretul intreg este pana in 15 lei, cred.

Niciun comentariu: