marți, 23 decembrie 2008

Plec!

Pleeecccc!!!

Abia astept,desi cand ma gandesc la cate bagaje am de facut parca as ramane acasa.

Dar nuuu!!! am asteptat atata timp si eu cand imi propun ceva nu ma intorc din drum orice ar fi.

Plec abia la 17,dar nu mai pot de nerabdare,parca mai e un an.O sa fie putin aiurea ca nu o sa am player-ul ( l-am uitat la un tip ) dar nu conteaza.

In final plec sa ma regasesc.La cate am patit in ultima vreme e si cazul.Vreau sa ma ocup mult de fotografie deci o sa imi iau multe reviste Photo Travel,bine ca au aparut decat 3 pana acum,dar alea.Carti are bunica,serios la ea in biblioteca gasesti tot,de la romane bne la carti de colinde,deci nu se pune problema.

Of,parca pana la 5 mai e un an.

Aaaaa,bagajele!!

Cate am de impachetat.Deci,imi trebuie sampon pentru ca il folosesc 1 data la 2 zile si altul nu vreau decat pe al meu,deci sampon,balsam,parfum,gel de dus,creme si am cam scris tot ce trebuie luat din baie,aa si pasta si periuta de dinti,oook.

Haine- cizme,adidasi,esarfa, si restul bluzelor si pantalonilor,hai ca aici e usor ca doar deschid dulapul si bag tot ce gasesc:)).

Alte lucruri: incarcator,acumulatori,aparatul,telefon,pixuri,caiete,reviste,nurofen(pentru orice eventualitate),placa de par si lista nu s-a terminat.

Abia astept,stau ca pe ghimpi,dar merita.Parca e un vis,eu singura,fara fratimiu care sa ma sacaie si 2 parinti care urla" treci si fa-ti curat","mai du-te si tu si du gunoiul ala" etc ..

Pai ideea e ca pana luni sau marti nu o sa mai scriu.

Paaaa!!!! :d

2 comentarii:

gol spunea...

Am citit inainte ''I'm back''
Deci...a fost aiurea.?:-s
ca din ce ai scris aici..as vrea si eu sa plec:x

bibi spunea...

nu,nu vrei!!!:))