miercuri, 17 decembrie 2008

something it's happening with me!

pff..o persoana pe care o cunosteam doar din vedere si mi se parea de treaba s'a dovedit ca era exact contrariul.In fine ideea e ca am un conflict cu ea si nici macar nu am facut cunostinta,stupid stiu.Ideea e alta,acum privesc lucrurile cu mai multa seriozitate si maturitate decat o faceam pana acum.Sunt speriata putin,desi cand spun asta mi se pare amuzant.In drum spre casa ascultam The Calling-Wherever you will go,mergeam incet,ma uitam pe cer si visam.Cautam ceva cu ochii,ceva,dar nici eu nu stiam ce,aveam privirea aia care pare ca priveste prin tine.Oricum era o stare chiar frumoasa.Mi-am dat seama ca o sa plec mai devreme sau mai tarziu din orasul asta pe care acum il detest si o sa imi fie dor de anii de liceu.Cert e ca vreau sa ma bucur cat mai mult de ei.Aproape s-a terminat sem 1 si parca a trecut asa de repede.God.In fine,asa cum spuneam,something it's happening with me.Refuz sa cred ca face parte din procesul meu de maturizare.Ce se intampla cu mine?!

2 comentarii:

gol spunea...

Bai deci traieste din plin anii astia:x Si mai ales a9a :x
Nu mi-ai zis de "persoana" aia :-L
:(
Astept!!:p
>:d< E 5 dimineata:|
Si trebuie sa ma trezesc la 8 sa plec la Bucuresti..:|
Pfoai!!! X(
In fine.Nu am chef sa scriu la mine pe blog.Si nici pe mess nu e mai nimeni.Adica e...El:| Nu cine trebuie.Celalalt El :-j Si nu prea vreau sa vb cu el:P
>:D< Bai deci dabia astept sa inceapa scoalaaaaa:>:x
Desi..o sa afle mama de acele Foarte multe absente..si de niste note..:-s sper sa trecem peste.:-s
Oricum,stii tu cine e la liceu 8->:x In cazu' meu....
:* Ahh:x Unde faci rev'u?:>

gol spunea...

Nighty night baai!! Dar nu ma culc:))))
:* Poop Bibicaa:x