luni, 30 martie 2009

fake friend

 E inevitabila starea aia de.... nimic.

O stare de n`ar mai fii.

Cred ca acum simt si eu cum e sa urasti pe cineva.

Imi e somn,luminile din jurul meu palesc...dar imi apari tu in fata.stupid.

Toate imaginile care imi trec prin fata ochilor sunt greseli.cum? pur si simplu.acum ca am timp sa analizez fiecare cuvant,fiecare gest,vad totul mai clar.vad ca esti falsa.vad ca unii aveau dreptate si au.dar stii ce nu inteleg?

de ce ai facut aia? stiai ca n`am mai fi discutat dupa ce se intampla.

de ce ai incercat sa ma schimbi? cand stiai ca daca o sa ma schimbi nu o sa reusesti si tot ce o sa obtii o sa fie decat o atitudine ignoranta.

esti asa de rea si barfitoare si faci niste aluzii de mai mare "frumusetea" acum vad de ce nu te suporta nimeni.

dar asta e.acum suporti consecintele faptelor tale.

Un comentariu:

gol spunea...

pot sa ma abtin?:)
totul tine de tine . e decizia/alegerea ta:*
>:D< ilu :X