joi, 2 aprilie 2009

happyness

Mi`am construit caracterul asa cum cred eu ca este mai bine.Am incercat tot felul de sentimente,si am patit tot felul de chestii. Deja nu ma mai afecteaza ce se intampla in jurul meu.Am invatat cand e timpul sa pun punct si sa o iau de la capat. Am invatat cand sa castig incredere si cand sa n`o tradez. Am doar 16 ani,si incep sa imi dau seama cum merg lucrurile; ii compatimesc pe cei care nu fac asta.

Am invatat sa recunosc oamenii cu 2 fete,si sa nu ma mai bazez pe increderea "totala" a "prietenilor".

Am invatat multe,mi-ar trebuii 1 zi intreaga,sa ma gandesc si sa scriu tot ce am invatat.

In fond fac ce cred eu ca e mai bine cu viata mea.

Sunt fericita si asta conteaza.

Un comentariu:

Anka`s Demons spunea...

Ma bucur sa aud ca esti fericita, insa prea repede ai primit lectia.