miercuri, 17 februarie 2010

leapsa..

Leapsa from Anca :)

Principala trăsătură a caracterului meu:  ambitia
Calitatea pe care o prefer la un bărbat: fidelitatea 
Calitatea pe care o prefer la o femeie: independenta 
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: loialitatea :) 
Principalul meu defect: incapatanarea:)) de cativa ani ma chinui sa rezolv asta  
Ocupaţia mea preferată: cititul 
Visul meu de fericire:  greu de spus:)) multe..oricum principal ar fi sa fiu la fel de fericita pe viitor
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: nu vreau sa ma gandesc la asta...din superstitie:)) 
Ce-aţi vrea să fiţi: medic pediatru..si nu as vrea.. o sa fiu! :) 
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: SUA 
Culoarea preferată: ocru 
Floarea preferată: trandafirul 
Pasărea preferată: corbul 
Prozatorii mei preferaţi: Paulo Coelho 
Poeţii mei preferaţi: Octavian Paler 
Eroul meu preferat:cat women..:)))) kiddin'.. Eu sunt o eroina :))) 
Eroina mea preferată: Eu:)) 
Compozitorii preferaţi: Giuseppe Verdi 
Pictorii preferaţi:Leonardo da Vinci 
Eroii din viaţa reală: e na`:))
Eroinele din istorie: Ecaterina a II-a a Rusiei :))
Bautura şi mâncarea preferate: ciuperci gatite in orice fel:)) and water 
Numele preferat: Roxana 
Ce detest cel mai mult: prostia 
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu'i detest..oricum au ramas in istorie deci au fost buni. 
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: nu poti sa judeci oamenii..fac ce'i taie capul:))
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: sa citesc gandurile oamenilor:)) 
Cum aş vrea să mor: dupa 80 de ani:)) si fericita 
Starea de spirit actuală: happy happy happy!!!!! :)) 
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: naivitatea 
Deviza mea: Dumnezeu iti da, da` nu-ti baga si in sacosa. 

Un comentariu:

semnat: lilith spunea...

esti sigura ca "Dumnezeu" iti da?!;;)