sâmbătă, 6 februarie 2010

nerv/i

In ultimele zile am avut niste insomnii de mai mare frumusetea.A devenit o obisnuinta sa ma bag in pat in jur de ora 12 si sa adorm dupa ora 2.

Probabil d-aia azi am o stare proasta. Sunt fooarte nervoasa si recalcitranta..si imi e lene. 

E 12:20 si n-am baut decat o cafea..si nici nu imi e foame..si am 10484764328 de nervi..degeaba.

Am vazut ieri 2 filme si anume 50 firsts dates si 10 things I hate about you.

La 50 firsts date mi-au dat lacrimile..am devenit chiar foarte sensibila la filmele de dragoste..

Diseara am o intalnire la care chiar vreau sa fac impresie buna..dar tinand cont de starea mea de spirit..mai ca nu imi vine sa ma duc:))


Un comentariu:

Maddu Madd gets mad spunea...

Sa speram ca asa va fi si in cazul meu. Ca se vor rezolva si problemele mele .:)