sâmbătă, 16 ianuarie 2010

aberezz :))


"ce face Bibi?"

ce sa faca Bibi, de la foarte bine in sus:)) Chiar nu stiu de ce ma simt asa de bine...Ba stiu:))

M-am ingrasat cu 2 kg :)) lucru foarte bun pentru mine,la cat de skinny sunt.Cred ca e cum zice tata ca-mi prieste dragostea..

Ma tot obsedeaza o melodie...i just love it :x

In sfarsit,la cat m-am rugat si eu la D-zeu sa'mi dea si mie pe cineva care sa fie langa mine,sa ma iubeasca si sa indeplineasca mai multe cerinte..cam mari ce-i drept..si in sfarsit mi l-a dat :x
"You, Said it once
Said it twice,
Said it hurts, but I do it again
I don't change, I don't learn, cause I can't let it end
Said it's gone, let it be, 'cause you don't need a friend
Baby I do,
I pull and you push and we cry
Till we laugh again I
Promise you, you promise me back and then why
Does it all fall apart in just a matter of time..."


Niciun comentariu: