vineri, 8 ianuarie 2010

Cand vine vorba de iubire tu nu ai cum sa intelegi..



Parca am mai abordat subiectul asta..totusi il mai dezbat inca o data.E atat de greu sa prind incredere in cineva si atat de usor sa o pierd. A gresit o data,a facut o greseala pe care de obicei nu o trec cu vederea,dar mi-am calcat pe orgoliu si am zis.."hai fie.." si i-am mai acordat alta sansa.A fost bine 1 saptamana,dupa a dat-o iar din lac in put:))..si d'abia reusise sa ma faca sa prind iar incredere:)). ce sa mai fac?..m-am obisnuit:))...totusi am stabilit o chestie si speram ca o sa imbunatateasca situatia:). ..si totusi am auzit cuvinte mult mai mari spuse alteia,deci asta este un motiv in plus sa nu cred ce zice.

Acum schimband subiectul..sunt atatea jeguri de oameni,carora nu le inteleg rostul pe pamant...acum pe bune..fac umbra degeaba.Esti om cu ei si ei nu sunt om cu tine.

"Dar roata s-a intors asa cum se intoarce mereu
Acum pt mine-i simplu pt tine mai greu
Ai format oceane de lacrimi plangand atatea nopti
Dar ai trecut peste caci eu te-am invatat sa inoti"

Un comentariu:

semnat: lilith spunea...

"Dar ai trecut peste caci eu te-am invatat sa inoti" .. aah !!!! :D