vineri, 1 ianuarie 2010

asa ca de an nou.

O durere care aduce fericire,pentru noi.

Mai sunt 2 zile si o luam de la capat.Alt an alte probleme.:))

Ma am un an si o sa fiu si eu majora,si abia astept..sa scap.Totusi nu ma amagesc sa cred o sa fie minunat si ca nu o sa am probleme,ca am o vaga idee despre ce ma asteapta,dar vreau doar sa nu mai depind de nimeni si sa nu dau explicatii despre cand vin si cand plec.

Cum toata lumea...hai nu toata lumea dar majoritatea au scris cate ceva despre ce au realizat in 2009 sau ce obiective isi propun pentru 2010, am zis sa scriu si eu cateva idei.

Am scapat de o legatura urata,care m-a imbolnavit timp de 11 luni,si inca traiesc cu regretul ca nu am pus punct de la prima chestie care mi-a dovedit ce fel de om e...anyway am invatat ceva din asta;

Mi-am pierdut increderea in mine, si in oameni in general;

Am castigat o prietenie;

Am reusit sa imi imbunatatesc relatia cu parintii;

Nu am scapat de viciu':))

Pentru 2010 nu-mi propun nimic. Absolut nimic.

Ce o sa fie o sa fie si gata.

Un comentariu:

semnat: lilith spunea...

mm,ba da.trebuie sa lupti,cum ziceai tu,asa pe viitor. :d