joi, 5 februarie 2009

cold


Cum frate sa racesc exact acum ?

Era si partyu' ala..pana mea.

E asa frumos afara,vreau afara,vreau alta cafea,vreu sa ma plimb; dar nu pot ca sunt racita,si oarecum imi e interzis sa ies afara,bine ca ies daca vreau,trebuie sa ma imbrac,si ma simt asa rau incat nu m-as mai ridica din pat.

Hai baaaa..:(

Nu se poate,nu acum; e prea frumos afara,de ceeee :(( 

Stau si ma uit ca idioata pe geam,si imi bag unghia in gat cand vad cat de frumos e,si eu stau in casa.

Inima mea nu se simte prea bine,si cu raceala asta acum,e si mai rau.

As zace in pat cu zeci de cani de ceai,si batiste.

Gata a inceput sa ma enerveze si lumina,mai bine,nu ma mai oftic.

Foarte dragut,ma doare si stomacul,perfect;zi de cacat.

Si cu partyu' ala mor de nervi,ca ba se tine,ba nu se tine,eu imi bag ceva si raman acasa,si asa imi e rau.

Vreau,vreau,vreau..ceai,si niste balade,sau un film bun,sau o carte buna,si un pat,moale.

3 comentarii:

gol spunea...

Sa te faci binee bibico>:D<
Si sa ne shushu pe retardata aia!!!!!
Mititco>:D<

giuly spunea...

nu esti singura

Kali spunea...

insanatosire grabnica>:D<