duminică, 8 februarie 2009

masca


remember that!

Am niste comentarii acide cand vine vorba de altii,dar fata de mine nu.

Poate ca am,dar nu-mi dau seama;in fine.In postul "sick:) " m-iam exprimat tot dezgustul fata de ce vroia el sa faca;in schimb, in "eu nu o sa mai exist"  am gandit exact aceleasi lucruri. E un lucru,cand iti zice cineva chestia asta,si cu totul alta cand simti.

Am invatat sa nu mai judec oamenii.

M-am regasit,alaturi de el,normal.

Dar,m-am hotarat sa nu mai arat ce simt oricum nu-i pasa nimanui:) sau ma rog, putini sunt cei carora  le pasa.

Pai,in dimineata asta am fost la biserica,mereu a avut un efect ciudat asupra mea :|,e bine,cred,am avut timp sa ma rog,si sa'mi deschid sufletul,in gand ce-i drept,e ciudat,dar am avut senzatia ca cineva ma asculta.

Dupa m-am dus la Dunare,Dunarea,e "marea" mea,locul unde ma regasesc mereu.

Acolo imi vars toate problemele,si le las purtate de val.

Ma simt extrem,dar extrem,de bine,acum.

5 comentarii:

SunSleep spunea...

Nu trebuie sa te inchizi in tine si sa numai discuti cu prietenii despre problemele tale ci trebuie sa accepti unele sfaturi caci sunt benefice si sunt persoane carora chiar le pasa.

Kali spunea...

trebuie sa vorbim urgent.si serios:|:-w

Anka`s Demons spunea...

oh bibi...

papy spunea...

a spus bine untill i die...dar totusi ma bucur ca ti-ai gasit un loc unde sa te reculegi...ma doare ma cand suferi...ma bucur cand razi...unde esti byby?>:D<

giuly spunea...

?