miercuri, 18 februarie 2009

wrong


Fac niste greseli pe care pot sa le evit,dar nu vreau:|

Adica doar o viata am,la ce folos.

Ma simt bine si gata.

Ma seaca unii oameni care zic,ca se uita in ochii mei si vad ca le-as da cu ceva in cap..

what the fuck ?!

Nu imi imaginez de unde si pana unde toata chestia asta.

Hai ca si eu aberez,dar nici chiar asa; si cum frate sa te superi de o saptamana si daca eu nu aud de la unu si de la altul ca e suparat pe mine,eu sa nu ma prind; si mai zice ca e prieten.Pai ce prieten e ala care nu te ajuta sa-ti indrepti greselile,si care nu-ti spune ce-l deranjeaza la tine ?

In fine eu i-am zis ce am avut de zis.Face ce vrea.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ce tare cik cum sa te superi o saptamana fara k eu sa stiu..:))

gol spunea...

8-|
O viata ai asa!! :X